Barbora Krejčířová

08.05.2017

Rok narození: 2008

Klub/stáj: Zámecká stáj Plandry, z. s. 

Jméno koně: Diablo, Dolly fan Dej

1)Tvůj první kontakt s koňmi?

Klisna Lusi - kůň mámy a táty.

2) V kolika letech jsi začal/a jezdit obecně, a v kolika letech závodně?

Do 3 let mě vodili na ponících.

Od 4 let jsem jezdila sama, od 6 let první hobby závody, od 8 první oficiální závody. 

3) Jaké jsou Tvé největší dosavadní úspěchy, jakými koňmi/poníky letošní rok disponuješ?

Všechny závody jsou fajn. Velká igelitka s cenou na konci mě vždycky potěší :-)

Cením si 1. místa Oblasti Vysočiny v parkuru v roce 2016. Pro letošek mám poníky Diablo a Dolly Fan Dej

4) Kolik času trávíš s koňmi a ve stáji?

Asi hodně. Mimo úterý a dovolený pořád.

5) Tvůj nejoblíbenější/nejúspěšnější kůň/pony?

Všichni jsou dobrý. Nejoblíbenější je Sindy - dala mi toho moc.

6) Máš nějaký vzor v jezdeckém sportu? Koho a proč?

Veronika Kučerová. Jsme stejný a jde nám to spolu. Moc dobře mě trénuje.

7) Jak trávíš volný čas, když zrovna nejsi ve stáji s koňmi? Oblíbené jídlo a pití?

Jídlo - špagety. Pití - jahodový džus.

Angličtina, cheerleading, kámošky a Schleich koníci.

8) Úspěch, kterého by si chtěl/a dosáhnout v seriálu DPT 2017, ale i v budoucnu v jiných soutěžích?

Do 3. místa je to vždy velký úspěch, ale když je dobrý pocit, je to fajn.

9) Co by si chtěl/a na sobě v ježdění zlepšit - co ti nejde, a naopak co ti jde dobře?

Nejde mi pracovní klus, jde mi naopak stehnový sed. 

Jinak to jsou otázky pro mojí trenérku :-)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky