Johana Žampová

26.04.2017

Rok narození: 2006

Jméno koně: Vivaldi

Klub/stáj: Jezdecká stáj Málkovská

1)Tvůj první kontakt s koňmi?

Ve třech letech na rodinném výletě.

2) V kolika letech jsi začal/a jezdit obecně, a v kolika letech závodně?

Jezdím od čtyř let, závodně ale až od deseti.

3) Jaké jsou Tvé největší dosavadní úspěchy, jakými koňmi/poníky letošní rok disponuješ?

Zatím jsem se účastnila pouze jedněch závodů ( Oblastní mistrovství Vysočiny).

Mám svého poníka Vivaldiho, je to kříženec haflinga a welsh ponyho.

4) Kolik času trávíš s koňmi a ve stáji?

U koní jsem tři až pětkrát týdně, většinou na odpoledne.

5) Tvůj nejoblíbenější/nejúspěšnější kůň/pony?

Samozřejmě Vivaldi.

6) Máš nějaký vzor v jezdeckém sportu? Koho a proč?

Moje trenérka Markéta Zichová, líbí se mi, jak jezdí a její přístup ke koním.

7) Jak trávíš volný čas, když zrovna nejsi ve stáji s koňmi? Oblíbené jídlo a pití?

Chodím na výtvaru, na angličtinu, ráda čtu, plstím a nebo jsem venku s našimi pejsky. Nejraději piju vodu a jím všechno kromě dršťkové polévky :-)

8) Úspěch, kterého by si chtěl/a dosáhnout v seriálu DPT 2017, ale i v budoucnu v jiných soutěžích?

Hlavně bych si to chtěla s Valdou užít a když se zadaří, nebýt poslední. A to platí i o daších soutěžích.

9) Co by si chtěl/a na sobě v ježdění zlepšit - co ti nejde, a naopak co ti jde dobře?

Chtěla bych zlepšit sed a lépe zvládnout sebrání koně.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky